Lokalforeningspuljen
DUFs lokalforeningspulje støtter de lokale foreningers arbejde for børn og unge i Danmark og Sydslesvig. Puljen kan søges af lokalforeninger i DUFs medlemsorganisationer og observatørorganisationer.
SENESTE NYT OM LOKALFORENINGSPULJEN
Lokalforeningspuljen har skiftet ansøgningsplatform
Puljen åbnes for ansøgning i den nye platform d. 6. februar 2025 kl. 09:00.
Første gang I logger ind i den nye ansøgningsplatform, skal I oprette en brugerprofil i systemet. Der ligger vejledning til dette i ansøgningsplatformen. En påbegyndt ansøgning kan gemmes som kladde og I kan vende tilbage til denne på et senere tidspunkt inden ansøgningen indsendes til DUF.
Hvis der er udfordringer med at oprette brugerprofil, logge ind eller andet mere teknisk problem, kan support@grant.nu kontaktes.
Ved spørgsmål om Lokalforeningspuljen og ansøgning kan lokalforeningspujlen@duf.dk kontaktes.
Opdateret 5. februar 2025
Klimahensyn og bæredygtighed
Har du husket at tage hensyn til klimaet, når du køber merchandise og kuglepenne? Genanvender du produkter?
Vær med til at inspirere og reducere klimaaftrykket ved at indtænke grønne tiltag i jeres projekter.
Dokumenter
DOKUMENTER GÆLDENDE FOR 2025
Retningslinjer
Her er retningslinjerne for lokalforeningspuljen i 2025.
Vejledning til retningslinjerne
Her er DUFs vejledning til de mest gængse spørgsmål til retningslinjerne.
Guide til oprettelse af CVR-nummer og Nemkonto
For at kunne modtage en bevilling i lokalforeningspuljen, skal lokalforeningen have et CVR-nummer og en Nemkonto, der er tilknyttet CVR-nummeret. Bevillingen udbetales til jeres Nemkonto via CVR-nummeret og det er derfor ikke muligt at modtage en bevilling uden. Her kan I læse mere om, hvordan I opretter CVR-nummer og NemKonto
_________________________________________________________________________
Tidligere ansøgningsrunder
DOKUMENTER GÆLDENDE FOR ANSØGNINGSRUNDEN MED FRIST 1. AUGUST 2024
Retningslinjer - gældende for ansøgningsrunden der havde frist 1. august 2024
Afslutningserklæring
Når jeres projekt er afsluttet, skal I udfylde og indsende denne afslutningserklæring til DUF. Det er vigtigt at kontaktpersonen underskriver dokumentet i hånden eller med en godkendt digital signatur. Bemærk, at I med fordel kan printe afslutningserklæringen, udfylde den i hånden, tage et læseligt billedet og sende det til lokalforeningspuljen@duf.dk. Husk at skrive projektets sagsnummer i dokumentet og også i emnefeltet på mailen.
DOKUMENTER GÆLDENDE FOR ANSØGNINGSRUNDEN MED FRIST 1. MARTS 2024
Retningslinjer- gældende for puljen der havde frist 1. marts 2024