Kampagnemateriale til SoMe
Kampagnen ”Brug din stemme til EP-valget” er målrettet de sociale medier for at skabe opmærksomhed omkring EP-valget blandt ungdommen. Du finder kampagnematerialet til eget brug her.
Alle organisationer er med til styrke de unges deltagelse og indflydelse i samfundet. Derfor håber DUF, at ungdomsorganisationerne er med til at huske danskerne på, at der er valg til Europa-Parlamentet den 26.maj.For at skabe mere opmærksomhed omkrig EP-valget, har DUF udviklet et get-out-the-vote kampagne til sociale medie særligt til de unge. For hvem kan ikke lide at se på katte-memes?
Her finder du kampagnemateriale til Europa-Parlamentsvalget til fri afbenyttelse. DUF opfordrer jer og jeres foreninger til at bruge kampagnen ”Brug din stemme” på jeres sociale medier, for at huske alle på at stemme den 26.maj.
Du kan downloade kampagnematerialet med DUFs logo her.
I kan frit indsætte logo fra jeres forening i kampagnen og på den måde selv være afsender på budskabet om at stemme til EP-valget. I finder kampagnematerialet som arbejdsfiler i idml eller indd.
Spørgsmål til kampagnematerialet eller andet til Europa-Parlamentsvalget kan sendes til politisk konsulent Merle Singer-Lippert på msl@duf.dk.